محصولات چند رسانه ای هیئت رایة الهدی یزد

استاد پناهیان | تنهایِ تنهایِ تنها

دریافت | یه خواهش! لطفا این کلیپ رو همه نبینند. نمیخوام خدای نکرده با این جمله شما را ترغیب به گوش کردن این قطعه کنم!

نه... خواهشا تنها کسانی این کلیپ رو گوش بدهند که تا حالا در مورد تنهایی فکر کردند یا تجربه ی تنهایی رو داشتند. چون فقط این افراد میتونن معنای این سخنان رو درک کنند.

پی نوشت یک| دلم تنگــ است.../پــَــــرواز می خواهم! تا کجایش را نمیـدانم... تنها میدانم که از زمین بیزارم...!  

پی نوشت دو | تنها یک هفته تا ماه مبارک مونده! ماه تنهایی من و او

خدایا ما را "تنها" به این ماه برسان... دوست دارم در این ماه فقط من و تو باشیم...کاملا دونفره!



نوشته شده توسط خادم...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
محصولات چند رسانه ای هیئت رایة الهدی یزد

این وبلاگ در جهت انتشار مجموعه های چند رسانه ای هیئت رایة‌ الهدی و هم چنین جمع نمودن آثار چندرسانه ای تأثیر گذار می باشد.
مخاطبین بزرگوار می توانند برای ارسال آثاری که مد نظر دارند از قسمت ارسال محتوا اقدام نمایند.
با نظرات خود ما را در بهتر اداره کردن این مجموعه یاری نمائید.

دریافت | یه خواهش! لطفا این کلیپ رو همه نبینند. نمیخوام خدای نکرده با این جمله شما را ترغیب به گوش کردن این قطعه کنم!

نه... خواهشا تنها کسانی این کلیپ رو گوش بدهند که تا حالا در مورد تنهایی فکر کردند یا تجربه ی تنهایی رو داشتند. چون فقط این افراد میتونن معنای این سخنان رو درک کنند.

پی نوشت یک| دلم تنگــ است.../پــَــــرواز می خواهم! تا کجایش را نمیـدانم... تنها میدانم که از زمین بیزارم...!  

پی نوشت دو | تنها یک هفته تا ماه مبارک مونده! ماه تنهایی من و او

خدایا ما را "تنها" به این ماه برسان... دوست دارم در این ماه فقط من و تو باشیم...کاملا دونفره!

خادم...

نظرات  (۴)

۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۵ مصطفی رسول زاده
سلام مطلب جالبی بود و وبلاگ جالبی هم داری .
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ ما بزنی
http://kanooneghalam.blog.ir/
سلام علیکم:
وبلاگ بسیار ارزشی و پر محتوایی دارید
ممنون میشم اگه به ما هم سر بزنید
با مطلبی در مورد صله ی رحم به روزیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

التماس دعا
یا مهدی
این تکه کاملا دونفره خیلی باحاله.
جمله های قبلشم قشنگه
کلیپ هم قشنگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی